cda player

cda player Free App

Rated 4.32/5 (9,710) —  Free Android application by korzenek

Advertisements

About cda player

Cda player umożliwia wyszukiwanie, pobieranie i odtwarzanie filmów z seriwsu cda.pl.
Aplikacja jest przeglądarką i wyszukiwarką internetową, jednak obsluguje "tylko" serwis cda.
Mimo wszystko umożliwia wyświetlanie najważniejszej zawartości tego serwisu - filmów. Cda player enables you to search, download and play movies with seriwsu cda.pl.
The application is a browser and a web browser, but supports "only" service CDA.
After all, you can view the most important contents of this site - movies.

Never Miss An Update!

Follow Android Blip on Facebook / Google+


Download / Install

Download and install cda player version 1.05.01 on your Android device!
Downloaded 100,000+ times, content rating: Everyone
Android package: pl.korzenek.cdaapp2, download cda player.apk

All Application Badges

Good rating
Free
downl.
Android
4.0.3+
For everyone
Android app

App History & Updates

Version update cda player was updated to version 1.05.01
More downloads  cda player reached 100 000 - 500 000 downloads

What are users saying about cda player

K70%
by K####:

It might be a good app but i cant understand a single instruction!

D70%
by D####:

Wyświetla się przy każdym filmie.

W70%
by W####:

Duzo filmow. Szybko laduje

Z70%
by Z####:

Nie których filmów nieda sie odtworzyć, zamiast obrazu jest czarny ekran ale słychać dzwięk

A70%
by A####:

Wiadomosc na okranie "Ojej cda ma problemy ojej" bardzo śmieszne. Ojej odinstalować ojej

R70%
by R####:

Po paru minutach oglądania, film się cofa do początku. Nie polecam CDA.

J70%
by J####:

Not able to play .cda file

Y70%
by Y####:

Ogolnie app spoko . Szkoda ze nie mozna sobie wybierac filmow , tylko wpisywac nazwe . Nie kazdy pamieta dokladnie nazwe filmow .

F70%
by F####:

Oglądasz filmy za darmo i nie musisz miec konta. Gorąco polecam wszystkim miłośnikom filmów :)

C70%
by C####:

Nie działają napisy (przynajmniej niektóre)

E70%
by E####:

Dziala ok na sgs6

N70%
by N####:

Fajne bardzo

H70%
by H####:

bardzo fajna jest

K70%
by K####:

Super to jest

O70%
by O####:

Działa cool

X70%
by X####:

But there aren't some movies eg "Turbulence" btw I like CDA because I'm freak of watching the movies :)

P70%
by P####:

Do dzisiaj app dzialala bez zadnych zastrzezen. Nagle, nawet po ponownej instalacji, nic nie potrafi wyszukac. Kompletnie nic.

M70%
by M####:

Podstawowa funkcjonalność, możliwość pobrania materiału, osobiście niczego więcej nie potrzebuję. Proste, lekkie, użyteczne.

B70%
by B####:

Super ... Po prostu super . Swietnie, że jesteście ponownie.

Q70%
by Q####:

Jest ok :) i możliwość połączenia z MX Player

G70%
by G####:

Znowu działa!!! Najlepsza aplikacja oglądania i ściągania filmów

S70%
by S####:

Oglądanie stało się łatwiejsze

L70%
by L####:

Na każdym filmie ten sam błąd.

T70%
by T####:

Nie ma najpopularniejszych filmów.. Inne filmy są dostępne przez aplikację a inne online.. Beznadzieja

I70%
by I####:

Czy da się dodać obsługę Chromecast?

U70%
by U####:

Czy można dodać odtwarzanie przez chromecast ? Było by wspaniale

V70%
by V####:

missing option for selection of download folder

D70%
by D####:

Bardzo fajna Apka

W70%
by W####:

5 gwiazdek

Z70%
by Z####:

Same reklamy

A70%
by A####:

Black screen

R70%
by R####:

It's really good

Y70%
by Y####:

Polecam

F70%
by F####:

POS

C70%
by C####:

Super

E70%
by E####:

Good

N70%
by N####:

Filmy nagle przestały się odtwarzać. Za każdym razem pokazuje się komunikat 'serwer z tym filmem nie działa' i zamiast oczekiwanego video dostaję dziesięć reklam. Wypierdalajcie mi z tym ścierwem, jebane, pazerne na kasę konusy.

H70%
by H####:

Dosyc dobra apka do ogladania filmów n.p. w podrózy. Jednak powwino byc wiecej ustawien jak n.p. gdzie filmy sa zapisywane.

Q70%
by Q####:

Po aktualizacji działa super. 5 gwiazdek

G70%
by G####:

I tak powinno zostać.


Share The Word!


Rating Distribution

RATING
4.35
9,710 users

5

4

3

2

1