VN RIDE - Phượt và Motorcycle

VN RIDE - Phượt và Motorcycle Free App

Rated 5.00/5 (7) —  Free Android application by QC Viet

Advertisements

About VN RIDE - Phượt và Motorcycle

VN RIDE - www.vnride.com

Việc xây dựng một thương hiệu cũng giống như làm 1 từ vô nghĩa hoặc chưa rõ nghĩa trở nên có nghĩa mà khi nhắc tới bất kỳ ai cũng hiểu.

VN : Việt Nam - Ride : Lái

- Chúng tôi muốn những sản phẩm và dịch vụ của mình có thể đến và tiếp cận với tất cả những người “ lái xe” tại Việt Nam , không quan trọng bạn đi xe gì, bạn mua món đồ giá trị cao hay thấp, quan trọng bạn là người “ Lái “ bạn phải làm chủ được chiếc xe của bạn với đầy đủ yếu tố an toàn.

- Không bó hẹp trong 1 khuôn khổ nào, chúng tôi muốn VN RIDE ngày càng trở lên đa lĩnh vực, mở rộng được nhiều danh mục mới cũng như mặt hàng mới để đáp ứng nhu cầu của thị trường. Điều đó yêu cầu chúng tôi phải nỗ lực từng ngày , phải cố gắng nhiều hơn nữa.

- Chúng tôi sẽ làm VN RIDE trở thành 1 từ khóa mà khi nhắc đến những “ Rider “ thì VN RIDE được nhắc tới ngay sau đó với những lời cảm nhận về chất lượng, dịch vụ của chúng tôi !

- Hãy cùng xây dựng 1 cộng đồng những “ Rider chuyên nghiệp, tạo phong cách đặt hàng chuẩn chỉ, chính xác, nhanh gọn, an toàn như cách mà chúng ta vẫn lái xe các bạn nhé !

- Chỉ cần bất cẩn mua hàng tại những nơi không uy tín, thiếu kinh nghiệm về Motorcycle bạn sẽ phải trả giá bằng tiền bạc và thậm chí cả sự an toàn của bản thân.

Thân gửi RIDER VN RIDE - www.vnride.com

Building a brand is like making one from meaningless or unclear which meaning becomes mean when referring to anyone out.

VN: Vietnam - Ride: Drive

- We want the product and its services can come and reach out to all those who "drove" in Vietnam, does not matter what you ride, you buy high value items or less, the you are the key "drivers" you have mastered your car with full safety factors.

- Not restricted to one framework, we want VN RIDE becoming increasingly multidisciplinary, expanding many new categories as well as new products to meet market needs. That requires us to make an effort every day to try more.

- We will do VN RIDE become one keyword that when mentioning the "Rider", the VN RIDE is mentioned immediately afterwards with words perceived quality of our services!

- Let's build one community of "professional Rider, creating only standard style ordering, accurate, fast and safe way that we have to drive all of you!

- Just careless purchases at places no credibility, lack of experience on the motorcycle you will have to pay with money and even the safety of yourself.

  Dear RIDER

How to Download / Install

Download and install VN RIDE - Phượt và Motorcycle version 0.2 on your Android device!
Downloaded 100+ times, content rating: Everyone
Android package: com.wobaohovaphutungmotorVNRIDE_3967088, download VN RIDE - Phượt và Motorcycle.apk

All Application Badges

Free
downl.
Android
2.3+
For everyone
Android app


Oh snap! No comments are available for VN RIDE - Phượt và Motorcycle at the moment. Be the first to leave one!

Share The Word!


Rating Distribution

RATING
5.05
7 users

5

4

3

2

1